tillägg

Lördag 20/3 kl: 23:31
Jag kan nog inte skita i att skriva på bloggen en hel dag nu när förlossningen närmar sig. För er skull. ;)
Nej jag ligger inte på BB (fan).
Jag sitter just nu och har ont i magen. Vanlig magont för en gångs skull.
Har haft ontontont idag i bäckenet och ljumsken. Massa samtal till sjukhus men bestämde mig för att inte åka in trots att de ville det. Sen gick det över.
Sen har vi varit hos mami ikväll o ätit god middag och träffat moster o kusin med man. Julian blev OERHÖRT bortskämd med presentkort från polaren o pyret samt två kepsar. Riktigt fräcka (: Konstigt bara att en unge som inte kommit redan kan vara så bortskämd som han är..
Nu ska jag fortsätta att ligga i soffan o oja mig över det onda :/


Kommentarer
Postat av: Jennie Adawi

Jag har varit så insatt i allt detta med Julian och det kändes grymt konstigt när jag drömde om dig i natt. Vaknade när du stängt dörren efter ett besök med känslan "NU HÄNDER DET!" sprang till datorn och såg att du skrivit detta inlägget och blev genast besviken. SUCK!



Hahaha! (I drömmen fick du och R fem kilo gröna äpplen av mig också. Ingen aning om varför.)

2010-03-21 @ 08:16:01
URL: http://adawi.blogg.se/
Postat av: Jennie Adawi

Fast du har inte bloggat denna morgonen, kanske hade min magkänsla rätt?!

2010-03-21 @ 10:25:17
Postat av: Moster Madde

Hej!

Det blev en lång sovmorgon, efter en trevlig kväll. Utom för Magnus som var urppe och stäppade kl:05.30. Fattar inte att du orkar med en helkväll så där, med gamla släkten. Jätte kul att träffa er. Ni utstrålar tryghet inför förestående uppgift.



Tack och kram från Anja och Madelen !

2010-03-21 @ 12:32:37
Postat av: Teresia

Oo vad spännande! Då blir det nog en bebis idag om han inte redan kommit? Hihi. Vi ska ju följa varandra åt du och jag så Julian, detta är till dig, kom ut från mamma nu. ;)

2010-03-21 @ 16:44:08
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Mimmi

ojoj inget inlägg idag, kan det vara dags?

2010-03-21 @ 22:52:28
Postat av: Pappi

Inget har skett ännu. Skulle Emelie åka in så håller jag er som läser hennes blogg uppdaterad genom kommentarer i hennes senaste inlägg. :)

2010-03-22 @ 01:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0