tio dagar kvar..

Måndag 8/3 kl: 09:35
Tack för era peppande kommentarer. Det har inte riktigt varit mina dagar på de senaste.. Fast man kan ändå säga precis vad man vill om det, men känner samma ändå.
Känner mig lite gladare idag iallafall. Vill bara att han ska komma ut så jag kan se massförstörelsen av min kropp och så att jag kan planera min väg tillbaka ;)
Hade svårt att sova inatt som vanligt. Trots tabletter varknar jag minst tio ggr. Men det är väl så det är, nu när magen är ivägen hela tiden.
Tio dagar kvar till beräknad ankomst. Trodde aldrig att jag skulle gå såhär länge, det trodde nog ingen. Nu får jag sätta ett nytt bäst-före datum. Innan den 25 mars får han komma. Vi kan inte ha två som fyller år den 1 april i samma familj. Är livrädd för det ;) För att det inte ska bli i samma månad så måste han komma innan den 25. Just nu känns det som han kan vänta flera månader till..
Ska snart kila iväg till MVC på tillväxtUL. ska bli kul o se hur mkt han väger, för större, det har han blivit! Undra om det blir en klump på över 3 kg eller inte. Min papi ska med o köra mig dit för att smygtitta lite på honom. det är tydligen ganska ovanligt att man tar med sin pappa på sånt, men varför inte liksom? Första UL jag gjorde följde han oxå med men satt i väntrummet. Då trodde läkarna och sjuksköterskorna att han var pappan till barnet. Vi skrattade gott åt detta. Men jag tycket det är ganska skönt att ha med nån på UL omifallatt man får veta något man inte planerat för.

Annars idag.. Så håller jag mitt löfte om att inte ge mig ut. Det blir väl filmtittning och säkerligen städning ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Men emelie, gör något roligt det sista dagarna..

Du verkar ju helt besatt av att städa? Det kan ju inte finnas en bok i ditt hem som inte glänser vid detta laget?

Skit i att du känner dig osexig, ta på dig jackan och gå ut och roa dig de sista dagarna, innan det blir blöjbyte, skrik och amning för hela slanten!

Sista dagarna i frihet :) hihi

2010-03-08 @ 10:27:37
Postat av: Pappi

8 mars idag och 10 dagar framåt blir den 18.

Tror inte du kommer att gå över tiden med 2 veckor så det blir till den 1 april. Dom lär nog ha satt igång dig innan dess tror jag om det skulle gå så långt.

Men det är som du sa innan. Julian är nog en sån "hemkär" person som bor hemma tills han är 30, singel och bygger modeller. En liten Stig Helmer över han kanske :D

2010-03-08 @ 10:33:36
Postat av: Mimmi

Tycker verkligen vi satsar på den 24:e (min födelsedag) :)

2010-03-08 @ 15:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0