tjo

Onsdag 24/4 kl: 10:51
Sov två timmar, sen upp o kolla ett avsnitt gossip girl. Fattar inte hur jag pallar. Har så jädrans ont i framfogen så jag vet knappt hur jag ska stå, gå sitta eller ligga. När jag sover vaknar jag varje gång jag ska vända mig för det gör så ont i höfterna. det knakar i blydgbenet varje gång jag rör mig. det kan inte vara bra? Han ligger så långt ner med huvudet så det trycker och spänner där nere. om det bara hade varit onda sammandragningar så hade jag inte klagat.

Ska ställa mig o putsa fönsterna i lillens rum. Det är ett helt projekt att putsa dessa fönster då förre hyresgästen inte fixat dem säkerligen under hela hennes vistelse här. Fullt av fläckar och mög på fönsterlister. fy.
Sen kommer nog papi på en liten fika samtidigt som R kommer hem. Det ska bli mysigt. Saknar R så mycket. Vi myste lite i morse innan han stack ut. Har inte varit så glad för kramar och kel den senaste tiden för man känner sig så otymplig. Och när vi låg i morse i varandras armar märkte man hur mycket man egentligen behöver det- närhet. Så nu vill jag bara att han kommer hem så jag kan krama honom! Börjar väl bli lite blödig..

      

Kommentarer
Postat av: Teresia

Jag är också sådär blödig just nu. Särskilt på kvällarna... Man är så fylld med kärlek och känslor för allt och samtidigt så rädd och orolig. Hormoner, alltså!!

2010-03-24 @ 12:06:23
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Rebecca&Albin

Fattar inte hur du pallar! Lägg dig och vila! (dom flesta förlossningar startar av mycket vila) hihi. Puss

2010-03-24 @ 12:29:41
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0