vaken natt

Tisdag 23/3 kl. 08:40
Ohoj. Igårkväll började jag få lite mer intensiva förvärkar. Dessa har hållt i sig hela natten, säkert så sällan som en varje timme, men har vaknat varje gång. Det är ganska utmattande. Så när R gick till jobb var jag helt död. Fick dra upp mig ur sängen vid åtta för att göra frukost- mannagrynsgröt.
Sitter här och håller på att somna igen.. Fick ställa in min förmiddagsdejt. Så nu ska jag bara fixa naglarna, sen kryper jag till kojs igen och hoppas att värkarna fortsätter.
Men alla ni som läser, tro nu inte att det har startat, för det har det inte. Värkar har ändrats lite i karaktär, de gör ont ner mot ljumskarna. Men ont gör det inte riktigt. För det är ju så, förlossningen kommer inte att starta nångång! ;)

Jag bjuder på en bild på ett par stickade strumpor, vantar och hjälmmössa som R:s farmor har stickat till Julian. Så söta och fina, riktigt mjuka och tjocka!






Kommentarer
Postat av: Olivia

Det va en envis lite kille! Kämpa på vännen!

2010-03-23 @ 09:12:11
Postat av: mamma

Så sött, vad bra att du kan få lite "hemmastickat" av gammelfarmor och håll ut, han kommer snart! Puss

2010-03-23 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0