vårkänslor på stan

Tisdag 2/3 kl: 17:48
det blev lite skurande innan jag tog en spurtpromenad ner på stan.
Såhär såg jag ut idag. Konstig min dock..


Folk tittade och undrade nog hur jag orkade, höggravid, svettig och anfådd kom jag till slut fram till Expresso House o mötte upp K utanför. Vi träffade L och hennes sambo där inne (som jag inte har träffat på säkert ett år), satt o snackade säkert fyra timmar. så jäkla kul hade vi. Sommarkänslor allihopa och snackeglada. Blev mycket gravidsnack som vanligt, försökte byta samtalsämne men de övriga verkade tycka att det var kul..
Sen tog jag o K en runda på stan, hittade jättesöta klistermärken att sätta på väggen vid spjälsängen (fast glömde köpa dem) så får göra det senare i veckan, vi stod o provade bhåar säkert en halvtimme. K skulle ha ngt sexigt raffset och jag amningsbehåar, kul! Efter många om och men och hjälp från expediten så hittade jag till slut en! av märket SWEGMARK, som tydligen gjorde väldigt bra sådana. Och gissa om den var på rean! Skulle ha kostat 300 kr (svindyrt) men var nedsatt till 75 kr! Och när jag skulle betala den så blev det bara 49 kr. Galet. Från 300 till 49..

Sen hittade jag två sjukt söta hjälmmössor till Julian med inne på Lindex. Älskar verkligen hjälmmössor. Så töntigt gulligt. Var tvungen att handla ;)


Sen träffade jag sambon med vän på stan och passade på att få skjuts hem ;) Har haft en urskön mysig dag med en massa vårkänslor. Vad vädret gör skillnad!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vart inhandlades amningsbh:n? :) Har inte tagit tag i det ännu men vet om att jag är illa tvungen. :P Nu ska jag besvara ditt mejl!

2010-03-02 @ 20:56:14
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0