Vecka 41

Torsdag 18/3 kl: 07:50

Idag går vi in i vecka 41, alltså v 40 +0. DVS beräknat förlossningsdatum..

Mamman:
Det kan vara ytterst frustrerande att passera det beräknade förlossningsdatumet, men du är inte ensam. Det är inget ovanligt med detta, och 90 procent av alla kvinnor som har passerat vecka 40 får sina barn före slutet av vecka 42...




Detta är sista gången jag kommer att räkna ner. Delvis för att babisfotona försvann för en vecka sen och att libero inte har fler veckor på sin kalender. Men jag då? Jag verkar har flera veckor kvar på min kalender? Jag tror inte att han kommer idag. Även om det är till idag han har fått hyra min mage. Det är ju typiskt att han ska bryta den första regeln redan nu. Men det kanske är så det blir i framtiden? En kompromiss? Iallafall när det gäller mitt barns välbefinnande och hälsa!
Fast han har ju ca 18 timmar kvar på sig att komma.. ;)

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha du är rolig du..

Jaha, jag hade alltså inte rätt. ingen bebis på onsdagen..

Det är väl varmt och gott där inne, han har väl hört om skit vädret som härjar utanför magen, och vill inte lämna det varma.. Det hade jag inte heller gjort :)

2010-03-18 @ 09:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0