galet!

Fredag 21/5 kl: 14:40
Galet galet, han sover fortfarande! Tre timmar senare! Kan man göra detta till en rutin är det helt perfekt. klockan 12:00-15:00 och sen sova hela natten. Då hade jag varit lycklig! Han sov t.o.m. i babybjörnen när jag gick ner o hämtade tvätten. Så mycket jag har fått gjort! Ska börja skala potatisen till moset ikväll så när han för en gångs skull inte behöver sitta på min mage! Och tänk om han sovit så bra, tänk så mycket jag hinner blogga!

Jag bjuder härmed på utveckling!


Helt ny, en dag gammal


6 veckor och tre dagar gammal!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Oh så roligt med uppdatering och så många inlägg att läsa. Kul kul kul! :) Så skönt att Julian har det bättre den lille sötnosen. Han behövde bara komma till freds med alla nya saker som händer och hinna svälja allt som hör till hans utveckling. :) Och skönt för dig att ha hunnit med så mycket. Det måste kännas riktigt bra! :)

2010-05-21 @ 19:25:33
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Madelene

Håller tummarna för att ni får det lättare med lilleman, en bestämmd liten herre ni har! Som du skriver så lär man sig mer och mer för varje dag, om jag ska tala för mig själv så kan jag säga att det blir lättare med tiden! :-)

2010-05-21 @ 22:29:18
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0