jag ville..

Torsdag 13/5 kl: 22:02
verkligen uppdatera idag men dagen har gått i ett. Långa vakna stunder inatt, storhandling på CG o shopping på center syd o en skrikig bebis på eftermiddagen. Han somnade för en stund sedan på min mage så nu passar vi på att sova lite med! Jag lovar bättre uppdatering när vi har mer energi o när Julian inte vill ha total uppmärksamhet från oss när han är vaken. Men jag klandrar inte honom, självklart vill man vara nära och gosa och upptäcka nya saker att titta på tillsammans, inte ensam.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ingen fara vi håller ut! :)

2010-05-14 @ 08:19:48
Postat av: Teresia

Gå in på denna sida och kika. Sedan jag gjorde det har jag fått förklaring till mycket som sker i Vanessas liv. Som du själv säger upptäcker dem mycket nu och dessa stora förändringar kan vara skrämmande. Denna sida jag skickar förklarar lite mer om när dessa upptäckningsperioder kan förekomma och lite mer ingående om vad dem handlar om.



http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-2/b65526.html

2010-05-14 @ 13:31:02
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0