Julian 3v o 4dgr

Lördag 1/5 kl: 10:26
då är det officiellt sommar nudå. Inte för att det känns så när man tittar ut direkt.. Gårdagens valborgsfirande var annat än soligt med..


Kvällsmys i sängen

Igårmorse mådde jag inte alls bra, ville bara sova, men det ville inte Julian! Hade ville vara uppe och leka, kom på mig själv att ligga o gunga honom medans jag sov.. Hans farmor kom lagom vid lunchtid så fick jag duscha, efter ett antal huvudvärkstabletter senare så mådde jag bättre. Julian var på sitt bästa humör igår, pratade och log en massa och var väldigt nyfiken. R kom hem tidigt och vi fredagsbadade Julian i vasken i köket. Det gick inte så bra, han var för stor. Så nästa gång blir det badkaret eller kanske ska inhandla en badbalja? ;)
Efter badet och en massa mat somnade han direkt, varm och god och inoljad.



Sen begav vi oss till R:s farmor för grillning. Julian sov fint hela tiden så jag hann äta och vi fick sedan väcka honom för mat och för att han inte skulle vara vaken hela natten. Efter maten var han väldigt nöjd och älskade att sitta med oss stora vid bordet och lyssna på allas röster. Massor av leenden fick vi! Vi gick hemåt vid tiotiden och hade lite kvällsmys innan vi somnade alla tre. Han var utan mat i fem timmar inatt! helt otroligt. Han har börjat äta mer, fortare och färre nu, vilket är jätteskönt. Nu kan han hålla sig i ca tre timmar dagtid utan mat och fortfarande vara glad och nöjd. Man blir lite mer "fri".

I morse mös Julian och pappa, nu ligger Julian och sover i soffan efter ha somnat i min famn, som han älskar, medans hans pappa tränar Pilates på golvet (kanske inte fick säga det? ;) ).




Tränar nacken!

Annars idag blir de väl städning och R:s kompisgäng kommer o hälsar på första ggn. Sen bara mys!


Kommentarer
Postat av: mormor

Puss min söta lille prins. Ser fram emot ett stort leende i morgon.

2010-05-01 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0