skrikbarn

Fredag 28/5 kl: 14:44
Okej, nu har jag accepterat det- vi har fått ett skrikbarn. Det första man funderar över är maten- räcker den? Därmed ett mål ersättning om dagen. Sen- magen, därmed magdroppar. Fortfarande skrik - han vill underhållas. Fortfarande skrik- han behöver sova.. Han sover ca 4 femminutare om dagen och sen hela natten. Helt OK om inte vakentiden hade präglats av skrik. Då börjar man fundera över om man har ett otryggt barn. Efter rannsakan känner jag mig som en trygg och lugn mamma. hm. Vad är felet? Nej, det ligger nog inte på mig.
Behövde bara skriva av mig lite..

Kommentarer
Postat av: Madelene

2010-05-28 @ 16:42:14
Postat av: Madelene

Hoppsan, gick lite fort däruppe. Hoppas lilleman snart vill bli lite gladare på dagen. Gud vad skönt för att gå på bio, kan verkligen förstå att det är helt undeerbart att bara försvinna in och vara sig själv för en stund och drömma sig bort. :-)

2010-05-28 @ 16:51:15
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0