18/11 kl 18.00 cooling med gällivare häng!...

foto1063 (MMS)

18/11 kl 18.00 cooling med gällivare häng! Idag åkte vi buss för första gången, Villiam har varit vresig hela dagen så jag var lite orolig. Men det gick hur bra som helst! Han älskade det, satt och skrattade hela tiden. På vägen hem fick vi busschaffisen from hell, tydligen är det jobbigt att ha med en barnvagn trots det finns angivna platser till dem. Känns som alla som kör buss borde gå genom en personligetsmätning innan de får jobbet.. Vi hälsade på mormor på hennes jobb, det blev en del kindknipande från hennes arbetskamrater ;) ikväll blir det tidigt sänggående. Imorgon ska jag iväg till ullared, och ja, jag vet att jag sa "aldrig mer" för ett par veckor sedan, men what to do? Det blir ett beroende ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0