5/10 kl 14.00 då har vi varit och storhand...

foto1043 (MMS)

5/10 kl 14.00 då har vi varit och storhandlat på coop! Lillen satt fint i kundvagnen och hade på sig sin nya fina stickade kofta som jag hittade på hm. Hem, åt mellanmål hela familjen, Villiam fick smaka kiwi idag, det var succé! Snart ska han sova lite, sen hoppas vi på uppehåll så vi kan gå till granet och gunga. Sen ska pappa och Villiam bada innan det blir godnatt. Så skönt att ha min man hemma varannan fredag. Ikväll ska vi äta ryggbiff med lök, morot och bakpotatis i ugn, Mums! Vi hittade en riktigt fin köttbit. Villiam är på ett helt underbart humör idag, så då är vi det med!


Kommentarer
Postat av: ANNIE

Låter som en härlig fredag. ;)

Ha så mys. :D

2010-11-05 @ 18:57:28
URL: http://genitore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad tjusig han är i sin tröja... :D

På tal om mitt inlägg så blev den kommentaren droppen, helt enkelt. En sak att kommentera och stå för det men jag har en anonym som gärna skriver under det alias och nu fick det vara nock! :P

2010-11-06 @ 08:11:30
Postat av: sanna

jätte fin är den koftan :))

2010-11-06 @ 09:51:55
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0