ännu en morgon

Onsdag 3/10 kl: 06:48
Då var det ytterligare en morgon. Lite kul idag, Villiam somnade om första gången han vaknade men jag kunde inte det! För första gången!
Sprang ner och började packa in julklappar, älskar det!
Vad ska vi hitta på idag då.. Jag kan komma på hundra grejor som måste göras idag men ingenting som Villiam tycker är kul. Svårt att komma på roliga grejor för honom. Lättare blir det när han kan vara med och städa, laga mat, rita, spela, lägga pussel, klippa och klistra etc.
Vi skulle egentligen ut och gå nu på morgonen, men vädret e kass och det blåser, vilket det inte gjorde igår. Jag kan klara lite duggregn, men inte när det blåser.
Det är tvättdag idag med, det fylls upp snabbare än vi hinner tvätta.
Nu vaknade Villiam så nu ska vi göra våra morgonbestyr!

Kommentarer
Postat av: Lotti

Ja, det blir verkligen helt ur balans ibland. Vi hade ändå fått in allting väldigt bra nu men efter gårdagen blev det kaos. Ser inte fram emot nästa renovering! :(



Kan hålla med att det blir lättare när man sätta sig ner och pyssla lite, dock brukar Ebba 'vara med' när jag lagar mat, sätter henne i bärselen och där är hon jättenöjd under den tiden. Annars blir det mest lek med hennes saker under dagen, tvätt osv är ju inte så roande för de :O



Känner samma med utgång idag, blåser väldigt mycket! Regn fixar jag med men blåst, njaa... ;D

2010-11-03 @ 07:17:04
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0