En tand till?

Måndag 29/11 kl: 09:55

Jag märkte att Villiam stod och plockade i ljusdekorationen, sprang fram och plockade ut en hel hög ur hans mun.. och hittade EN TAND! Hans första framtand har börjat ploppa ut. Stora killen! Det går alldeles för snabbt nu! En tand till att borsta på en vresig unge ;) Då suckar jag och tänker aha, det var därför det var grinigt igår och är grinigt idag. Får ge han lite alvedon så mår han kanske bättre, så sött som alvedonen är så tröstar nog det lite ändå (:
Villiam vaknade alldeles för tidigt för min smak idag, men vi gick upp, gjorde välling, tände julbelysningen och lade oss för att mysa mer i sängen, tills vi somnade båda två. När vi vaknade sen lekte jag paparazzi för att få en bra bild till julkortet. Jag får väl ge er en liten hint



Så nu är korten beställda, får hoppas man är ute i god tid.
Nu ska jag sätta på lite te och äta frukost och försöka lindra min lilles gnäll.

Föressten så går det väldigt bra att kommentera igen, nu när vi har datorn tillbax ;)

Kommentarer
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

Awww Vilken söt liten tomte-nisse :)

2010-11-29 @ 15:35:51
Postat av: sanna

så söt han är :) tycker det är extra fint med julkort med egna foto :) speciellt när det är ens guldklimp som pryder :)

2010-11-29 @ 19:32:30
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0