godmorgon måndag

8/11 kl:08:50

Sry för min bloggtorka. I lördags åkte vi ju ut till svärföräldrarna för god mat. Villiam stannade kvar och vi åkte hem runt halv elva för lite ensamtid. Villiam hade sovit så gott där hemma och vaknat halvsex. HAHA, tur att vi inte hade honom den morgonen! Själva vaknade vi till liv runt åtta, man är ju inte van vid att sova så länge! R stack iväg och tränade och jag satte mig äntligen ner för att klippa, klistra och pyssla ihop Villiams foto album. Jag kom bara till när Villiam var 9 veckor, en massa foton och en massa jobb!
Sen åkte vi och hämtade en superglad kille som hade trivts hos sin farmor. Han hälsade oss välkomna med att skita ner sig totalt, det är vår grabb det ;)
Var hemma igen runt tre, hämtade upp mami som hade fixat och donat middag- varmrökt lax med romsås. MUMS! Villiam gnällde inte EN ENDA gång igår. Han var superglad hela tiden och sprnag runt och snackade omvartannat mös med oss. Han har snart lärt sig säga pappa! (: Han försöker hela tiden. Mamma har han kunnat ett tag, men nu är det pappa som gäller, vi tränar honom. Än så länge har han lyckats säga bpabpa typ.
Jag och mor min såg några avsnitt av solsidan igår, hon blev oxå frälst ;) Samtidigt som vi käkade ost o kex. Riktig festmåltid!
Villiam (hör och häpna) somnade runt halv nio igår. YEES tänkte jag, sovmorgon idag. Halvåtta slog han upp sina ögon.

Nu ska jag sätta mig med Villiam och äta frukost. Grovbröd med keso. Jag då alltså! mums. Runt ett kommer farmor och jag ställer in mig på att träna! Måste ta tag i det igen. Känner mig energifull och frisk. finally.

Igår kollade vi föressten runt lite på hus. Hittade ett i kävlinge, bostadsrätt med trädgård. Riktigt fin, skulle ringa mäklaren för jag övervägde faktiskt att flytta till kävlinge. Hm. Vad har hänt med mig? Är det det här nya familjelivet som påverkar? Men det var lite problem med huset, eller grejor som vi inte kunde leva med, så vi struntade i det, men fortsätter leta! Lika bra att börja i tid.


Kommentarer
Postat av: Lotti

Wååw! Vad roligt det hade varit med er i byn. Även om Kävlinge nog är en utav de tråkigaste samhällena så är här ändå rätt så trevligt faktiskt ;) har ni fått nog på alla dörrar nu? :)

2010-11-08 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0