kalabalik!

4/10 kl: 09:37
Vilken morgon alltså! Villiam vaknade med bushumöret på topp. pust. Det måste bero på att jag lät han ligga o snacka i sin säng ganska länge i morse medan jag sov vidare..
Han är så pillemarisk idag..
Det började när jag skulle ge han gröt, lagom intresserad trots han var jättehungrig. Mitt i en överfylld mun nyser han, vilket resulterade i gröt över hela mig och han. Bytade body.
Minuterna senare, när jag står i köket och sköljer av hör jag ett skumt ljud. Då har han sprungit bort till golvblomman och står och tuggar lite förstrött på den, jag säger till honom på skarpen men han skrattar bara nochalant åt mig. Tre gånger kutar han dit och gör samma sak. DET ÄR INTE EN LEK! försöker jag säga till honom.
Jag fortsätter med mitt och hela plötsligt hör jag "plums". Då har han fått tag på mitt pro-viva glas och har hällt ut det på gåstolens bord. Jag ser honom gegga och slå i det blöta.

Kutar ut för att hämta papper och trasa. Då har han sprungit iväg till väggen och gör likadant. Rosa prickar över hela tapeten..


Det går inte att rädda. Jag låter han kladda lite till. Vilket resulterar i en härlig färg på hans vita body..

Av med bodyn och där sitter han förnöjt och suttar på nappen på snedden. Det var den andra bodyn inom fem minuter.


När jag går iväg och tvättar bodyn, kommer tillbaka står han och gnager på blomman igen! Men denna gången släpper han när han ser mig och får världens elakaste flin.

Han kör med mig.

Nu har han fått tag i den externa hårddisken. Så nu får jag plocka undan ALLT och vira in bebisen i bubbelplast!



Kommentarer
Postat av: Annie

skrattar Underbara barn, fulla med bus. ;) hehe...

Men nog allt kan man bli lite tokig & gråhårig i förtid. :P

2010-11-04 @ 12:17:51
URL: http://genitore.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, vilket busfrö han är :)

2010-11-04 @ 20:54:04
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Lotti

Haha, vilken busunge han är Villian :)

2010-11-05 @ 08:10:10
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0