sjuk igen?

1/11 kl: 07:49
Vaknade med ont och tjock hals. Hade känningar igår men idag är det värre. Inte så att jag ligger men är kass.
Vi gick o lade oss tidigt igår, det var skönt. Villiam vaknade först sex, då gick pappa in och vände på honom och sen gick vi upp klockan sju.
Han älskar sin nya prasselbok från bambino. Han fick en massa andra grejor med från Ullared, vi köpte mest till honom. En störig grej var att vi åkte vid denna tiden bara för att vi skulle köpa en åkpåse. Hittade en perfekt i storleken större men när vi kom hem hade jag tagit fel, det var strl mindre. bah. Fast svärföräldrarna ska upp snart så kanske de kan byta. blev så glad över att jag hade hittat den..

Idag tar vi nog det lugnt, vädret e kass och jag e kass och hela köksbordet är belamrat med prylar från Ullared som måste hitta sin plats. Vi handlade också julklappar och julklappar till julklappsspelet som vi gör varje år, dessa kanske vill bli inslagna? Älskar att slå in presenter, men det är kanske lite tidigt med det ;)


Kommentarer
Postat av: Lotti

Åh jag vill också upp till Ullared men det tajmar så dåligt här hemma. Får bli till våren!

Störigt med åkpåsen, hade också tänkt kolla efter en där uppe! Hur är de annars, varma, bra osv? Kanske får bli ett skickebud... Bra med såna ;)

2010-11-01 @ 08:37:15
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0