uppdatering!

11/11 kl: 19:15

Lite kass på uppdateringsfronten tycker jag. menmen.
Igår kom Vanessa på besök, Villiam hade svårt att hänga med i hennes snabba personlighet. Vanessa försökte åka snålskjuts på Villiams gå stol, hon tyckte nog att det tog för lång tid att åla sig fram ;)
Då låg på golvet och pussades lite, eller Vanessa pussade Villiam på pannan. De blev helt nerdregglade.

Här laddar Vanessa för en kindpuss.


Strike a pose!

Så fina (:

I förmiddags tog vi en promenad, Villiam somnade strax efter jag hade skickat iväg förra inlägget. Men vi tog en rejäl runda. Skönt! Var pigg efter en sovmorgon då han vaknade halv nio.
Sen kom en gammal vän som jag inte snackat med på tio år, riktigt kul med gamla minnen.

Annars i helgen.. Villiam ska vara hos mormor några timmar på tisdag, då tänkte vi sticka iväg och spela badminton, men alla banorna på korpen var upptagna :( Kass. Det finns kanske någon annanstans i l-a det finns banor, någon som vet?

Nu ska jag förbereda lillen för sängen. ciao




Kommentarer
Postat av: Teresia

Dem är så söta! Villiams super smile på sista bilden är så härligt just för att han håller i Vanessas arm precis som att han blivit van vid hennes pussar och vill ha mer. Ha!

2010-11-11 @ 20:05:43
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0