24/10 kl 18.51 vi är ute hos farmor och fa...

foto1020 (MMS)

24/10 kl 18.51 vi är ute hos farmor och farfar. Villiam bajsade ner sig och när r tog blöjan passade han på att kissa ner sina kläder med, perfekt! Han fick låna en dress som hans pappa hade, Villiam ser ut som en flygande ekorre! :) idag bestämde sig han för att vakna klockan sex, jag var lagom road då jag somnat halv två. Vi gick upp o badade, o har myst hela dagen. Vi premiäråt vid vårt nya bord idag! Det blev kyckling med curry sås. Ikväll ska jag titta film med svärmor medan r spelar innebandy med sin far.


Kommentarer
Postat av: sanna

hehe kul när dem kissar ner sig :P Malcom är rolig för han både kissar & bajsar så fort man tar av honom böjan, haha

2010-10-25 @ 18:34:47
URL: http://zebrafejs.blogg.se/
Postat av: Teresia

Mysigt... ;) Just det ja. jag ska svara på ditt sms. Babycafe imorgon? :)

2010-10-25 @ 19:41:08
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0