to do

Tisdag 19/10 kl: 00:03
Som tidigare nämnt har det varit full rulle i helgen. Vi flänger överallt och träffar alla. Men det är kul!
Idag har det varit liknande. Villiams farmor kom och skulle egentligen ta honom medans jag tränade men min brist på mat de senaste veckorna har bidragit till en energilös mamma. Så vi hoppade på det. Istället blev det stan.
Där hittade vi en ny parfym till R, två balconette behåar till mig (eftersom brösten inte direkt har samma form som tidigare fick jag inhandla lite nya ;) ), in på banken och startade ett sparkonto till lillen och sen in på polisen och beställde pass plus id. Id gick ut för ett halvår sen och passet har inte så många månader kvar. 800 kr katjii! Roligt att man fick lägga fingeravtryck med. lite nervös.. Det var väldigt skönt att ha fixat dessa grejor som har funnits på min to-do lista alldeles för länge.
Sen ner på CG för att handla mat. Hem, J kom, lagade panerad fisk med potatismos och rivna morötter. MUMS!
Ikväll har vi myst, pratat, tittat robert gustavsson, letat upp gamla barnprogram o sett gossip. riktig tjejkväll, så mysigt.

I flera dagar i rad har Villiam varit en solstråle. Somnat direkt och varit glad. Förutom vid kvällsmålet då han strular, men det är nog en liten fas han är inne i, eller så är han besviken för han inte får sin efterlängtade välling. Men idag, det har inte gått lika bra. Strul vid varje sovstund.. Sen sover han inte speciellt mycket på dagarna, inte mer än en timme sammanlagt så han blir jättetrött vid 18 tiden och vi vill inte riktigt att han somnar då och vaknar klockan sex morgonen efter. Försöker få ihop det men det blir lite kamp.
Men han är så söt min lille klump. Han är så duktig nu i sin gåstol, manövrerar den perfekt och får tag och rycker i saker överallt. Dessutom är han väldigt bångstyrig när man håller honom. Precis som han vill ställa sig upp och gå. hm. inte än! Måste vara frustrerande att vilja göra saker men inte kunna.
Han visar ett otroligt intresse över allt jag stoppar i munnen, dricka som mat och blir helt exalterad och sträcker ut armarna för att visa att han vill ha. Lite svårt att ge han allt så man känner sig lite taskig. Men det är sött.

Klockan är mycket, vi har en inplanerad promenaddejt imorgon på morgonen så det blir nog sängen nu med two and a half.
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0