måndag!

Måndag 27/9 kl: 19:31

Då är det måndag igen! Dagar suddas ihop och veckorna blir allt kortare! Och vad mörkt det har blivit!
Villiam sov från 20:00-07:15, fick mat, sov till 09:00. Så härligt!
Vi hade våra vanliga morgonrutiner, försökte få honom att somna igen vid elva, han var trött men kom inte till ro. Ungen skriker endast när det gäller tröttheten. Antingen så är han inte trött, eller så är han det inte när jag tror han är det. Detta resulterar i en massa, massa skrik. Trött på det. Hur svårt kan det vara att bara sluta ögonen? ;)

När han tillslut somnade så somnade jag med. Vi sov till ett, upp som ett skott båda två, jag skulle ju iväg o träna och farmor skulle ta honom. En halvtimme senare begav vi oss ner på stan, Villiam hade på sig sin PoP fleece för första ggn. Strl 80 men passade OK ändå förutom i armarna. Han var så fin i den!
Träningen gick bra, börjar känna mig fit nu!

Tvätten from hell idag alltså. pust, får hämta allt inatt.

Imorgon ska vi iväg till babycafe, det ska bli kul att se hur Villiam reagerar på alla barn, de senaste veckorna har han haft svårt med främmande människor. Men det ryktas om gipsavgjutning, sång o dans, det uppskattas nog av lillparveln.


Kommentarer
Postat av: Teresia

Vi kommer att ha det så skoj... :) Sen får Ville två väl igenkända ansikten. Jag och Vanessa. I allafall hoppas vi på det. Hihi! Att han känner igen oss. :D



2010-09-27 @ 20:06:09
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0