onsdag

Ondag 29/9 lö: 21:42
Natten var lugn, som den förövrigt har varit i en vecka! Woho! Villiam somnar runt åtta, vaknar kl fem för mat och sover till åtta-nio. Nån dag skippade han maten. Väldigt skönt, detta kan jag vänja mig vid! :P

Vi gick upp, åt frukost och packade på oss med kläder för att ge oss ut i den frostbitna morgonen. En promenad på ca en och en halvtimme gjorde oss fint. Jag med flåset igång och Villiam med nappen i munnen och stora ögon. Vi gjorde en liten avstickare till papi för att hämta upp bortglömd mat från igår, och ytterligare en avstickare till Villiams gammelfarmor, hon hade kokat äpplemos till honom, som vi senare märkte var populärt så vi ska sticka iväg i helgen o plocka äpplen i deras trädgård för ett storkok! (:

Sen annars har vi städat, busat, sjungt och lekt idag. Han ville bara sova en gång a la 50 minuter på hela dagen. ojoj. När pappa kom hem var maten på bordet. Sen skulle Villiam få en paus från oss så han körde till mormor för lite mys. Då passade vi på att träna! Jädrans vad bra det gick idag, helt slut i kroppen.

När vi hämtade upp lillen igen var han inte glad, han var så trött. Han åt en halv vällingflaska innan han slockade, djupt.

Jag ska försöka glida på tröttvågen nu innan den försvinner (som den alltid gör). Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0