vad tiden gick

kl: 23:00
Uppdatering bland alla bloggar och en liten check på tips för namngivningen. Jädrans vad man vill ha med mycket! Finns så mycket fint man gärna vill ha med, har så mycket ideer men borde sätta mig och skriva ner allt. En annan dag. Har börjat på listan. Typ bara 2 veckor kvar, huhu.

Ska nog gå upp i sovrummet, lägga mig och snusa lite på Villiams nacke innan jag bär över han i hans säng. Tänk om man hade kunnat spara hans doft? i en burk och öppna lite då och då och minnas. Lukter är viktiga för minnet. Speciellt kunna använda den när han är 16 och luktar svett, chips och dålig andedräkt :P Haha nä, vilken syn jag har på tonårskillar :P

natti!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas inte du tog illa upp av min komentar, var bara menat som ett gott råd :-)

2010-09-03 @ 18:39:41
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: eroooticaaa

Hej! Kolla gärna in min sex & kärleksblogg. Det kan ju vara kul med något annorlunda, roligt och lärorikt:)

Där skriver jag verkligen om allt, och jag har en massa kategorier som för henne/honom, mellan våra lakan, gästbloggare, sexnoveller, kontakta mig, veckans sexställningar, sextips, och massa mer:)

2010-09-03 @ 19:27:06
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/
Postat av: Em

Haha sexblogg, nejtack. Efter ett barn vet vi nog redan hur man gör ;)

2010-09-03 @ 22:03:54
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0