varning för depp

10/9 Kl: 08:13
Idag kan allt kvitta. Jag kommer inte ihåg senast jag mådde såhär. Jag känner en blandning av fruktansvärd baksmälla, känslan av att vara sjuk och att ha blivit påkörd av en ångvält tio gånger. UNGEN SOVER JU INTE! Han sover verkligen inte. Han har väckt oss varje timme och har varit vaken i tjugo minuter varje gång. Fem och framåt har han sovit i en timme. Detta är helt sjukt. Känns helt fruktansvärt, känner mig inte kapabel till att ta hand om bebis för första gången. Är så trött i kroppen efter allt bärande igår på Coop så jag kan knappt bära honom nu.

Mamma skulle ju ta honom ikväll, vi skulle nog ut och äta, R ska överrasska mig. Men det blir nog inget, inte för mig. Jag måste få sova. Alltså, vem orkar med vakna nätter och vakna dagar och hur länge står man ut med det? Nu har vi hållt på så i tre månader. I tre månader har jag inte känns mig pigg. Förr i tiden hade man det bra iallafall, då hade man föräldrar, svärföräldrar och pigor i samma hus som kunde ta bebisen. Men jag slipper nog gärna att leva tsm med dem ändå :P

Kommentarer
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

Usch så jobbigt ni har det ibland. Lider verkligen med er.

Att komma med goda råd är nog inget ni behöver just nu i all frustration.

Hoppas han och du sover lite under dagen iallfall så ni får en mysig kväll ihop.

2010-09-10 @ 09:09:52
Postat av: Lotti

Men oj, vad märkligt att han inte sover! Ebba sover lite men hon sover i alla fall nattetid. Förstår att du inte orkar, utan sömn själv blir man mör.

Hoppas det ordnar till sig! BVC kanske har något att dela med sig utav?

Hoppas du kommer ikapp sömnen snart.

Kram på er!

2010-09-10 @ 14:29:56
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Ta hand om dig själv, det förtjänar du! Bli bortskämd, sov ut, få massage, gotta dig!! Samla nya krafter. Hösten är dessutom på ingång och det gör ju inte saken bättre. Då brukar man bli så satans mör och dann.

2010-09-10 @ 22:34:06
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0