haha!

24/2 kl: 09:00

Måste bara berätta en kul grej som hände precis, eller kul o kul, det var inte roligt för Villiam och ta mig inte fel nu men jag garvade som fan..

Han tog sig runt här på golvet hemma medans jag trixade lite morgonbestyr. Helt plötsligt gör han en volt och hamnar på rygg, skrikandes. Jag springer fram till han och märker den roliga upptäckten- han har kräkts på golvet och när han skulle gå i det halkar han med handen och flyger en volt runt och landar på rygg. HAHA. fan vad kul! Det som var mindre roligt var att han fick en fläskläpp på köpet. Vilken morgon!

 

 

Snacka om att halka i sina egna spyor ;)

 


Kommentarer
Postat av: Teresia

Ha ha, men Ville då. Vilken härlig fläskläpp. ;)

2011-02-24 @ 09:55:04
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0