hoj

16/2 kl: 09:30

Äntligen en bra natt! Lillen vaknade bara fem gånger och kunde somna om när nappen stoppades in. Hans näsa är inte lika täppt. Däremot hostar han mer nu, speciellt när han ligger ner och jag flyger upp ur sängen varje gång, låter som han ska krävas.


Han ville gå upp halvsju, jag lurade honom med en flarra välling som han för övrigt inte har kunnat dricka ur på flera dagar, sen sov vi till halvnio. Så skönt. Jag känner mig fortfarande mör i kroppen och huvudvärken ska vi inte snacka om men jag måste säga att vi är på bättringsvägen. Idag är vi hemma själva, vi har en helvetestvätt as usual. Vi hinner aldrig ikapp med tvätten imed vi har varit sjuka så mycket. Jag ska springa ner o kolla om vi kan komma åt tvättstugan tidigare, men det tar emot att bära en massa tung smutstvätt.


Igår kände jag att jag behövde komma iväg lite så mami kom hit och tog Villiam en timme så vi kunde sticka iväg o käka kinamat. Gud så skönt bara vi två och bara kunna äta i sin egen takt, och äta något överhuvudtaget!


Inte så roliga inlägg jag har nuförtiden.. Eller jo, Villiam har fått TVÅ nya tänder. Den ena sitter där nere till höger och hittade den andra där uppe till vänster, bredvid mittentänderna typ. Nu har han sex st, det går snabbt det där med tänderna, de kommer alltid två och två och med inga förvarningar. Det är skönt att han inte blir dålig av det iaf!


Jag bjuder på lite pyjamasbilder från igår.

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Söte gossen. :)

Den pyjamasen har Alice med, samt den rosa. s

2011-02-16 @ 15:40:11
URL: http://genitore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0