upplysande

7/2 kl: 10:00

Ville bara upplysa er om en grej som hände precis. Lillbebis sitter på golvet och tuggar lite förstrött på ett sugrör som vår katt Toulouse tidigare under morgonen hade snott till sig och lekt med. De arbetar nog tillsammans, katten och bebisen. Jag sitter här vid datorn och låter honom röja ensam. Plötsligt lägger han av en gigantisk nys, blir alltid lika glad när han gör det och jag tittar på honom och garvar, så garvar vi ihop. Han blev överlycklig över uppmärksamheten som han annars inte får när jag sitter vid datorn ;) Nån sekund senare ja då nyser han igen, men inte av samma karaktär och tittar på mig för att få bekräftelse. DET VAR SÖREN EN FEJKNYS! Fan vad kul. Ungen har börjat fejka redan för att få uppmärksamhet..


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hehe, ja vi gillar vitt. Känns fräsht.& att sen kunnde förvanda rummet med färgglada, mattor, gardiner kuddar :)

2011-02-07 @ 13:54:09
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0