full rulle!

26/1 kl: 20:15

Vi har haft full rulle hela dagen, vi invigde den 26 januari med ett efterlängtat bad. Har inte velat bada honom under sjukdomen, bara duschat så han inte skulle bli förkyld men nu äntligen! Vi tog bort baby-bad-hjälpen för nu är han ju en stor kille. Han trivdes som fisken i vattnet och gillade sin badkarsmatta krokodilen.

Vid lunchtid passade vi på att ta en halvlång promenad i det fina vädret, känns verkligen som man ska passa på. Dessutom har vi inte varit ute så mycket den senaste veckan.
När vi kom till porten stod Vanessa och hennes mamma och väntade på oss för lite bus och lek. Synd bara att man alltid glömmer bort att fota de söta.

Ikväll kom mami hit för vi skulle träna, men kände mig inte riktigt pigg på det så jag tog ett långt bad istället.. Ville inte ha träningsvärk imorn eller vara trött. ska gå upp halvsex för min första arbetsdag! Ska bli riktigt kul, lite nervös, orkar man egentligen? Man är ju van att lulla här hemma, eller så blir det avslappnande att jobba ;)

När jobbet e slut imorn hänger papi med hem och firar mig lite, födelsedag imorgon ju. Kunde egentligen inte bry mig mindre, men på lördag ska vi fira lite (: Vilka omprioriteringar man får när man blir förälder..

 


Kommentarer
Postat av: Magnus (Far och Morfar)

Han e så söt den lille luringen,



Och en liten sång till dig när du fyller år



http://open.spotify.com/track/4pWLKSilmq3GcWWienE8pk

2011-01-27 @ 02:29:49
Postat av: Lotti

Naa, sötisen. Det syns på honom att han gått ner, men lika söt är han för det! Hoppas han blir piggare och friskare för varje dag som går nu. Kram

2011-01-27 @ 07:52:22
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Tack för igår... :D Grattis igen och hoppas att första arbetsdagen gick som smort ;)

2011-01-27 @ 14:47:58
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: sanna

hoppas det gick bra att jobba :)) skönta tt han är bättre :D jag glömmer också att fotografera!

2011-01-29 @ 12:41:56
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0