hoj!

14/1 kl: 22:09
Det blev inget bad idag. För jag kan inte bada och det kändes inte så kul att gå in o sitta o titta på medans Villiam plaskar i barnpoolen. Det får bli om två veckor istället. Vi bytte ut badet mot en effektiv dag! Jag fick sovmorgon till nio, och strax därefter åkte vi och storhandlade mat. Villiam somnade nästan i kundvagnen ;) Sen drog vi ut till hans farmor och farfar för lite mys och snack.
Sen hoppade jag av vid gymmet, fan, det blev snack idag med. En halvtimme dyrbar träningstid. Varför kan man inte bara vara tyst och träna, oavsett om man träffar nån man känner? jaja, fick träna i lite mer än en timme men stressade i duschen o hann inte basta..
Sen ner på stan för en kvällsfika med L. En massa snack och hon planterade en tanke i mitt huvud- tradera. Vi har så mycket, mycket grejor vi vill sälja, möbler, tvapparater (vi köpte en ny, platt till sovrummet idag), kläder som jag aldrig använt, Villiams kläder etc. Eftersom vi inte ska ha fler barn på många år kanske vi ska sälja av lite av hans kläder som inte "ligger varmt om hjärtat". Man vill säkert inte ha samma kläder om fem år på sin unge som man har nu..
Alltså har jag ett nytt och STORT projekt på G. Tradera, here I come.. Tänkte lägga ut mina annonser här med, om det mot förmodan är någon som läser som e intresserad, lättare utan frakt ;)
När jag kom hem från fikan var svärmor och svärfar här igen, och vi hittade äntligen en stuga tills i sommar. Det blir nog den, om vi får den dvs! Västkusten mot GBG. Det kan nog bli fint en vecka (:

Nu ska vi upp och inviga vår nya tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0