30/8 kl 22.45 Villiam blev rädd när jag mi...

foto0855 (MMS)

30/8 kl 22.45 Villiam blev rädd när jag mixade morötter i morse, kom på att sätta på honom hörselskydden o genast blev han gladare! :) natten var inte rolig, Lillen hade ont i magen o låg o gnydde så jag masserade o gjorde benböj hela natten. När morgonen nalkades hade jag ont i kroppen så trött jag var så det blev ingen träning idag. Ner på stan med Villiams farmor för lite shopping o fika. När vi kom hem duschade vi båda o sen kom min kusin med man. Villiam fick ekologisk duschkräm o hudlotion o en massa bus. Ögonen håller på att trilla ihop så nu tror jag vi går o lägger oss!


Kommentarer
Postat av: Kusin (Anja)

Va söt :-)

2010-08-30 @ 22:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0