några mammor som känner igen sig?

Torsdag 19/8 Kl 22:50
- Det luktar kräk någonstans, man börjar sniffa men hittar inte boven.. Äh jag kan väl ha på mig tröjan en dag till..
- Passar på att borsta tänderna under kvällsduschen bara för att få stå där inne lite till..
- Blir själaglad när ungen pruttar eller rapar
- Märker att håret inte har duschats på tre dagar och intalar sig själv att det kan gå en dag till
- Kan tycka att bebisbajs ibland luktar gott
- Man som en idiot spexar och sjunger när man är ute med bebis och vagn bland folk
- Överväger sömn före relationsnärhet
- Tycker att det är skönt att bara sitta och stirra ut i tomma intet för att uppskatta tystnaden och lugnet - i sisådär en halvtimme
- Kan uppskatta mornar som börjar klockan sex bara för att bebisen skrattar som bäst då

hoho. nu ska jag verkligen gå o lägga mig..

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha. Känns igen! Det där med bajset är nog den märkligaste av punkter och den man talar minst om. :P

2010-08-20 @ 09:02:46
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0