godkväll

Tisdag 9/11 kl: 20:25

Då är vi hemma och Villiam lever jävulen fortfarande! Wiho! Han springer runt i sin gåstol och skrattar åt katten och nu ville han smaka av vårt vattenglas som hans mormor har lärt honom (: Han vill göra allt som vi gör. Han har varit rolig idag, han fick tag i en plastbåse som hängde ihop i en rulle i en låda, drog ut nästan hela rullen. Nu kan han öppna lådor oxå. ajaj.
Hoppas hoppas det blir lite sovmorgon imorgon.

Då var vi ute i Kävlinge tidigare ikväll för att titta på huset. Renovering för ca 300 000, njaa? Allt fick göras om, väggar, tak, golv, förråd, uteplats, kök och badrum. Dessutom var ljusinsläppet inte från söder och trädgården var liten och inte i söderläge så det hade nog inte blivit så mycket sol på sommaren. Ett bättre läge kanske det hade varit värt det? Vi vill gärna ha något som ska renoveras men inte så pass mycket, lister, brunn osv. Vi tittar vidare! Det är ingen stress. Men efter denna visningen har vi lärt oss mycket, jag läste en massa bra grejor och mäklaren verkade lite imponerad av mina frågor och funderingar, ha, vi är väl vana vid detta! ;)
Sen körde vi inom Häljarp till farmor och farfar, lite kvällsmat och bus.

Imorgon ska vi träffa T och Vanessa, jag ska koka äpplemos för lillens gammelfarmor kom med äpplen idag. Sen ska vi träna på kvällen. om jag pallar.. Har fruktansvärd träningsvärk från igår. Men det ska kännas!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Jag har pallat i 1½ vecka nästan utan att vila middag, det är lite galet men jag tänker på min sovmorgon om söndagarna ;)

Vad tråkigt att huset inte var något! Vi vill också ha tag i ett renoveringsobjekt, kanske lite mer än objekt, hehehe. Men det dyker upp fler ska du se! Jag har bara bott i denna by 3 år i januari. Bodde hela mitt liv fram tills dess i Lödde. Men jag tyckte det var skönt att komma ifrån lite faktiskt även om jag kan längta tillbaka ibland. Det är ju lite en trygghet.

Jaodå, Uffe han är grym han, finner sig i det mesta ;)

Men ÅH, Ullared igen? Du åker alltså för mig då? ;) Vi ska också checka av en liten tomteklänning ifrån Lindex. Ganska snart tror jag så man inte står utan :O

2010-11-09 @ 21:41:29
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Så go bild på Ville. :) Ska bli skoj att ses imorgon, ska vi komma på besök till er? :)

På tal om bild 4 - det är mina riktiga lockar. Jag är lockig och när håret är långt lägger sig alltid lockarna som skruvar (min pappa har skruvlockar).

2010-11-09 @ 22:10:06
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

Jag brukar bara bli ännu tröttare om jag lägger mig och vilar. Lägger mig vissa dagar innan 21 istället för att komma ikapp sömnen. Sambon jobbar ute om dagarna så han är också trött vid den tiden oftast så det känns ok att dimpa ner i bingen då :)

Men helt galet, 3.30 idag liksom, vad är det för tid att vakna på? Gaah...

Ja ska man renovera ett hus ska man ju ha det för en relativt billig peng från början, annars känns det bara som en dröse med utgifter. Hoppas ni hittar något annat sen, ni är alltid välkomna till Kävlinge som sagt (: Liten håla men ibland är det skönt med tycker jag.

Usch, 19e, en helg är där nog fullt med folk oavsett så ni får nog trängas ändå (;

2010-11-10 @ 04:15:19
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: mormor

Goding! Mamma fick en bild som vekligen är DU! Puss

2010-11-10 @ 20:26:58
Postat av: sanna

vilken bus ni har :) oj då förstår jag att inte huset var så intressant .. håller tummarna att ni hittar det dära ;)



svar: sedan jag blev gravid har jag blivit tokig i ugglor :P haha! nej det är ingen höjdare, men än klarar vi det :) tyckte med han är stor, men hon sa att han börja gå ner i kurvan?! inte bra att säga så när jag är så känslig

2010-11-10 @ 20:52:41
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0