8/10 kl 10.40 full rulle igår så jag hann ...

foto0971 (MMS)

8/10 kl 10.40 full rulle igår så jag hann inte uppdatera. Mamis födelsedagsmiddag blev lyckad, väldigt god basilika mat! Igår kom nathalie och hennes mamma på besök, vi gjorde god lunch o en massa snack. Tvättade hela dagen igår med, 8 maskiner.. Bilden är ifrån när Villiam sitter (själv) i vagnen på väg ner i tvättstugan. När r kom hem stack vi iväg o handlade lite, eller ganska mycket barnmat, fick hem lite rabattkuponger, som ni vet har jag blivit min värsta fiende med tanke på kupongerna. Tio burkmat, 30 l välling, blöjor och en ny gröt gjord på dinkel. Bra mat, hoppas Villiam gillar det. När vi kom hem hade Villiams farmor o farfar kommit så vi åt kvällsmat o Lillen fick presenter. Mat-set, barnmat och en flagga. Riktigt fin kväll blev det. Inatt sov Villiam hela natten igen, vaknade inte en enda gång, otroligt. 13 timmar sov han. Nu vilar vi förmiddag o vid lunch kommer pappa hem!


Kommentarer
Postat av: Lotti

Folk får snacka om de känner att de vill göra det, det bryr jag mig inte om. Klart är det en chansning när man bloggar offentligt och ibland går det överstyr då man inte förstår hur många människor som sitter och läser allt man skriver. Men ska tänka mig för lite mer hädanefter. Kul att ni vill följa oss! Vi tycker det är spännande att följa er också :)

2010-10-09 @ 07:23:19
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0