vi flänger runder

21/10 kl: 20:00

Idag har vi flängt runder! Vi stack direkt efter Villiam och jag ätit frukost och förberett oss för en dag på vift. Först till IM för att träffa en gammal "arbetskamrat". Villiam fick hälsa på en hund för första gången nära. Han satt bredvid den snälle Paco och klappade honom på benet. Gick hur bra som helst och Paco slickade Villiam på handen och lade tassen på hans kind. Kärlek vid första ögonkastet! Ett par timmar där, sen begav vi oss ut till nästa anhalt- T och Vanessa!

Villiam och Vanessa kom riktigt bra överens idag, Villiam var inte alls rädd för hennes höga prat utan lyssnade intresserad. Vanessa spelade låtar på sin keyboard och charmade Vilde. Han var helt paralyserad och trillade sen baklänges av hennes skönhet och musiksinne.
Efter barnens middag och mammornas tedrickande stack vi ner på stan och hämtade ut mitt pass och ID. två dagar tog det att göra, rekord! Sen promenad i det kalla vädret innan vi kom hem lagom till pappa kom hem för att berätta om sin första dag på sitt nya jobb.

Ikväll kom Vildes mormor på besök, vi åt mat, wok med räkor, thaidressing och nudlar. Sen blev det en massa bus! mormor tvättade kvällstvätten och busade. Han skrattade hela tiden. Villiam var så söt, han kunde inte hålla sig för skratt på hela kvällen och även när vi inte busade så skrattade han, så underbart! Sen kom vi på en ny lek, jaga katten. Han skrattade så han kiknade. Fast det kanske inte är något att uppmuntra i framtiden.. ;)


Kommentarer
Postat av: Lotti

tjena bena! klar du ska läsa, apkul! men du jag har inte din mail kvar, den var ju på min 'smyckesmail' vettu. maila mig, så mailar jag dig ;)

2010-10-21 @ 21:36:47
URL: http://yoohh.blogg.se/
Postat av: Teresia

Haha så härligt med en massa skratt. :) Vanessa däckade prick klockan 7 så att Ville den Vilde gjorde susen. Hihi.

2010-10-21 @ 23:01:56
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

jag ska sätta ebbas namn på handleden hade jag tänkt, var inne på nacken men tror jag tar handleden. orginellt va ;) suset från maskinen är ju bara mysigt, du får sätta proppar i öronen då! :)

2010-10-22 @ 08:44:54
URL: http://yoohh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0