Kom inte iväg..

Kom inte iväg till jobbet idag.. Gick upp i vanlig ordning, duschade, åt o fixade till mig. Skulle hinna med bussen, men hade ganska bra med tid på mig. Öppnade ytterdörren, då slog det på, världens yrsel. Fick nästan slänga mig på hallgolvet för att inte trilla ihop som en hösäck.. Låg där ett tag innan magen började knorra, fick springa till toaletten, kändes som en hemskt matförgiftning, satt och kallsvettades, låg på badrumsgolvet och satt på toa omvartannat.. Kunde inte sitta upp länge perioder. Hade känt av hög puls under hela morgonen men trodde inte att det skulle komma så akut.. Låg på badrumsgolvet i en halvtimme för att svalka mig medan pulsen var skyhög. Fick bestämma att inte åka till jobbet idag. Hemsk uppoffring, gått upp tidigt, fixat till mig, planerat mat m.m. och sen får man ge upp i dörren. Kröp till soffan, meddelade jobbet, somnade. Sen vaknade jag- för en timme sedan. 
Vaknade flera gånger under tuppluren men ögonen orkade inte öppna sig, så somnade om igen..

Detta är helt otroligt, vet inte hur jag ska klara av ett riktigt liv? Precis när man ska iväg så strejkar kroppen, det är något som inte stämmer! Det stämmer verkligen inte. Det är precis som att kroppen kommer i chock, när detta händer och efteråt måste den återhämta sig. Jag menar, det finns inget annat bra alternativ att efter en lång natts sömn och efter ett "anfall" kunna sova i fem timmar till.. Blaha, hatar detta. Kan det inte träda fram en snäll doktor som bryr sig om sina patienter och som vill komma till punkt med detta? ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0