fixarnisse!

det blev en mycket tidig morgon. vår käre vaktmästare skulle (äntligen, efter 1 månad) komma o fixa allt som varit fel i lgh.
Kranen, packning och silicon i kök, lampa i badrum nr 2, elkontakt, nytt badrumsskåp, ventilation i andra vån hall o barnrummet och värmen i kranen i badrum nr 2.
Det var en del och jag såg nästan paniken stiga i hans ögon när han hela tiden fick nya uppgifter. Man han gjorde sitt bästa (:

Vet inte om jag nämnde det men framkallade alla mina foton för ett par dagar sedan, det blev ca 300 st. Hela gymnasietiden samt efter. Fick hem alla igår, otroligt bra bilder. Satt i flera timmar igår för att sortera upp dem och sätta in dem i fotoalbum. Köpte för ett antal månader sen ett fint rosa fotoalbum som skulle innehålla alla gymnasiebilder, allt från fester till student. Ska köpa lite rosa pennor och ett scrapbook- startkit så jag kan göra den så flickig och fin som möjligt ;)

Iallafall, medans vaktmästaren fixade här hemma, gjorde jag detsamma. Jag hade ju köpt fotoramar på second hand som jag betsat. Valde ut några bilder och satte sedan upp dem på väggen innanför ytterdörren. Tänkte att det skulle bli en fotovägg som vi ska fylla allt eftersom. Lägger upp en bild:

Vad tycker ni? Det blev lite snett och vingt såg jag.. Men det är något som R får fixa när han kommer hem! Tror helheten blir bättre när jag införskaffar lite fler fotoramar. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0