senaste

I torsdags mådde jag lite bättre så R drog upp mig ur soffan och iväg till panduro så vi kunde hitta lite pyssel till mig att göra medans jag går hemma. Har ju ganska svårt för att bara sitta hemma och glo, blir väldigt deprimerad så pysslet satt fint (: Köpte två olika sorters garn och träbokstäver som vi ska sätta upp i barnrummet efter jag har målat dem.
Garnet är nästan uppanvänt redan, det blev en fin halsduk till bebben som man trär på över huvudet  och som är lite längre så den även värmer axlarna. Det blev lite garn över så jag ska göra en liten söt toppluva med (:
Bokstäverna är nästan färdiga, förutom ett par som inte hade rätt trästruktur som de andra så får köpa nya.. Det kommer bli riktigt sött inne i bebirummet tillsammans med den gråblåa färgen vi har bestämt oss för.

Igår blev jag dålig igen, det gick inte att vara uppe mer än fem minuter i taget. Så pappa fick köra mig till läkaren då jag hade tid hos MVC för att få sjukskrivning (retroaktivt två veckor tbx) dels för att få en diagnos. Läkaren var jättebra och satte diagnosen anemi (järnbrist) och sjukskrev mig tyvärr två veckor till. Han meddelade att det ofta tog ett tag innan järnvärdet hade stabiliserat sig igen. Suck.

Sov länge idag, gick upp och målade på bokstäverna lite, blev helt slut så nu ska jag lägga mig i soffan ett tag innan R kommer hem. För vi bestämde äntligen att vi skulle ut o gå en runda. Håll tummarna på att jag blir bättre tills dess.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Om du inte har köpt niferex så gör det! Det är järntabletter.

2009-11-22 @ 21:36:38
URL: http://swahnrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0