söndagskvällen

Vi har varit väldigt duktiga ikväll o lagat makaronilåda (: Var sjukt sugen på det, även om jag aldrig smakat det innan. Valde ett ganska simpelt recept på  nätet, det blev inte lika gott som jag föreställde mig, men mat fick vi i oss!
Samtidigt bakade jag en kladdkaka, då jag trånat efter det hela dagen. Tyvärr ändrade jag om lite i receptet (typiskt mig att lita på känslan mer än reglerna) vilket medförde 10 min mer i ugnen vilket i sin tur medförde en inte alltför kladdig kaka. Besvikelse från min sida, glatt uppskattande från R:s, men han äter allt jag lagar, en väldigt uppskattande man.

Annars ikväll har jag kollat runt på blocket lite efter möbler o bebiprylar. Hittade en hylla jag intresseanmälde mig för, annars inget.
Ska slita mig bort från datorn och lägga mig o mysa i soffan nu tänkte jag.
Ledig imorn med, tråkigt, känns som denna helgen har varit superlång, får kanske skicka runt sms o höra om nån vill umgås? (:

 



Kladdkaka med digestivekex i,
ser inte allför smakfull ut, skosulan..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0