bebiskläder

Just det, jag har ju ett shoppingsproblem med och nu när man väntar nytt blir de inte riktigt bättre! Inte så att det är kul att köpa stora graviditetskläder direkt.. utan barnkläder!
Handlade det första till lillen för ett par veckor sedan (för tidigt, jag vet, men vill inte hålla tillbaka!) Här är dem:



Alla kläder är faktiskt från lindex. Jag ska försöka (även om det är svårt) att köpa endast könsneutrala bebikläder, dels för att jag inte än vet vilket kön det är, och dels för att jag hatar de rosa puttenuttiga tjejkläderna och de blåa pojkkläderna med traktorer på..
Ovan kläder är från märket "Hello baby", som verkligen är att rekommendera. Mycket enkla, mjuka och funktionella kläder. Kommer fortsätta handla av det märket tror jag.
Väldigt fina tryck, inte för gulligt och filten är helt underbart mjuk. R:s reaktion när han kände på den var: "Varför gör dom inte såna här till vuxna?!" ;)

Kommentarer
Postat av: tess

Oj så fina kläder! Jag är också av den typen att jag gärna sätter igång redan nu och handlar in. :P



Lycka till hos läkaren. Hittade dem något? Du är inte ensam om att känna dig ensam och fundersam.

2009-09-17 @ 13:36:13
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0