sömn

Torsdag 29/7 kl: 06:10
-- och OM vi sov inatt! Jag och Villiam somnade halvnio, pappa lyfte över Lillen i hans säng. Den sista veckan har han vaknat mellan 8-5 ggr varje natt och velat ha mat, har varit helt slutkörd av dålig sömn, vilket nog Ville oxå har varit.. Jag vaknar klockan fem och undrar vad som har hänt- han sover fortfarande! Halv sex fick jag väcka honom för tuttarna höll på att sprängas. han öppnar ett öga och tittar ifrågasättande på mig - varför väcker du mig? Lite mat sen somnar han om igen. Galet.. Hur kan det gå från att ha varit vaken, till att sova hela natten? Ni anar inte hur utvilad jag är.. Gick upp efteråt och fick pumpa och nu ska jag börja plugga! Vilken morgon alltså, att vakna utvilad OCH kunna gå upp i lugn och ro och sätta sig o plugga.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Vad härligt att höra! Jag tror Ville tog igen nu efter att själv vara helt slut efter alla dessa vaken nätter.

2010-07-29 @ 09:31:24
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Duktig pojke, sover hela natten och klarar första resturangbesöket som en hel karl. Puss mormor

2010-07-29 @ 15:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0