been hangin' around

Onsdag 16/6 kl: 09:00
Nu har vi installerat hängmattan i Julians crib (om det är nån som kommer ihåg att jag köpte den). Ångrar att vi inte gjort det tidigare, men det passar bra nu när han ska flytta ut från vår säng och kommer bara till ro under rörelse.
Han trivdes som fisken i vattnet, och även om jag måste erkänna att jag inte har kunnat släppa honom ifrån min nattfamn, så sover han frukostluren i den nu, och somnade oxå själv i den! Perfekt!


Såg väldigt nöjd ut


Så rogivande att gunga


Busögonen!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Så underbart söt!

2010-06-16 @ 13:00:03
Postat av: Teresia

Är det en vanlig hängmatta eller bebbeanpassad? Han såg ut att ha det jätte mysigt ju... ompysslad och dan. :) Vad söt han var i skjortan. :D Hoppas att mvc besöket gick bra. Jag har inte haft mitt ännu. Haha. Snart tre månader har gått. Pinsamt!



Kram på er

2010-06-16 @ 20:38:35
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: mormor

Julian! Funderade på vem du är lik och kom fram till att din mamma fick en jättesöt bad-docka på sin 2-årsdag från dagis. Mamma älskade den och du min lilla prins är så lik dockan. Puss

2010-06-19 @ 13:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0