aj

Fredag 5/3 kl: 09:54
Har ont sen städningen igår. Känner mig som en gammal kvinna.. Fått foglossning på blygdbenet som gärna strålar ut i benen när jag rör på mig. pust. Det var för jag strök kläder på köksmattan igår ;) Vaknat en massa gånger inatt av onda värkar, mardrömmar m.m. Det blir svårare o svårare att sova. Magen gör riktigt ont på mornarna eftersom nattens rullningar mörbultar den. Får alltid ligga helt stilla o vila den innan jag går upp.
Dagens agenda är att skrubba några dörrar, vänta på vaktis som ska byta lite saker och eventuellt pappa som kommer på besök. Fast nu.. kryper jag nog ner i soffan o vilar lite ;) Tänkte kolla lite bebikläder, inte för att vi behöver men för att det är så mysigt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0