fortfarande dålig..

Måndag 15/3 kl: 11:20
Sovit dåligt inatt igen, vaknat av ont i halsen för jag har snarkat pga täppt näsa. Skallebank och hängig. hu. upp tidigt för att äta sen sängen igen.
Tack för era uppmuntrande kommentarer. Även om jag vill bli frisk vill jag undvika piller. Tar inga huvevärkspiller för min teori är att förkylningen bara drar ut på tiden då. Och förlossningen får inte starta nu! Vill inte välkomna Julian till världen genom att smitta ner honom med en förkylning. Dessutom vill jag inte prova mina supermannakrafter genom att föda med feber o förkylning ;)
Riktigt fint väder ute, ännu tråkigare att sitta/ ligga inne. Tror jag ska plocka på mig lite kläder och ta med katten ut på balkongen o få lite D-vitamin. Man brukar väl säga att frisk luft gör en frisk?
Har inte så mycket roligt att berätta.. satt o tittade och drömde mig bort på långresor igår. Vad sägs om Goa eller Mexico? Jatack..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0