hoj

Onsdag 31/3 kl: 04:55
Nu är klockan prick 04:55 och jag har hunnit gå och lägga mig, ligga och vrida och vända mig i fem timmar för att sedan ge upp. Gå ner, käka frukost, få ett utbrott på katten, och planera min dag. suck. varför kunde jag inte sova inatt helt plötsligt? Var ju igång hela dagen igår.
Jag är trött, jättetrött. Men kan inte sova. Täppt näsa (som vanligt) och ont i magen och fogen. Vaknar av vändor, snarkningar både från mig och min sängpartner. Inte lätt då med andra ord.
Har även kunnat konstatera denna morgon, att titta på tv vid denna tiden är perfekt! De har reklam ungefär lika ofta som på dagen, men de varar bara ca 30 sek. Perfekt! Kunde det inte vara så på dagarna med? ;)

Nu ska jag kolla lite nyheter på nätet och sen sätta igång och städa lite och sen busa med katten. Lägenheten ser ut som ett bombnedslag, varken jag eller R har velat/orkat ta tag i det. Och nu när D-dagen börjar närma sig så börjar det klia i mina mamma-fingrar. Städa halv sex på morgonen- nej det är inget fel med det!

Sen får jag väl försöka sova igen och senare idag kommer J på besök. mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0