ratata

Lördag 27/3 kl: 07:20
Vaknade 05:30 av ratatata och tut tut. Hakel på fönsterbläcket och idiotbilen utanför vars larm gick igång. Alltid lika trevligt! Varit svårt att sova inatt för ösregnet. Vi måste ha ett gigantiskt fönsterbläck. Vaknade inatt av att R utropade i sömne: "Fan, regnar det småmuttrar eller?!". Haha.
Har inte så mycket kul att skriva om..
Vi körde till Svalöv igår och köpte vårt efterlängtade mario cart spel, sen satt vi bänkande hela kvällen (nästan). Inom och handlade resterande tillbehör till middagen och hämtade ut ett klädpaket. Alltid lika uppmuntrande (: Haremsbyxor och kofta hade kommit.
Sen såg vi något dålig film som vi till slut somnade till.

Snart ska jag ner o sätta igång två maskiner tvätt, sen får vi se vad resterande dagen har att erbjuda. Inga värkar eller någonting, endast en envis liten kille som ligger och försöker få mer plats. han är stark nu, ajaj.

Kommentarer
Postat av: Pappi

Jag vaknade oxo av att det regnade små muttrar. Fick först för mig att någon försökte ta sig in i lägenheten. Men det var en rejäl hagelskur som kom :) Trodde rutorna skulle gå sönder.

2010-03-27 @ 13:50:51
Postat av: kajsa

JAG HOPPAS DU VANN MARIO CART! =)

2010-03-27 @ 16:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0