sommarkläder!

Fredagen 5/3 kl: 11:20
Ligger ner i soffan o håller på att klicka hem lite sommarkläder till Julian från laredoute.se
Har velat köpa detta setet länge men nu kan jag inte komma underfund med vilken färg jag ska välja. Vad tycker ni?
Den blåa färgen är helt underbar, men har velat undvika blått. Därför står det mellan den, och orange som jag tkr är asfräck.

 

eller

 

kort sparkdräkt som blir perfekt för varma sommardagar och ett par matchande haremsbyxor som är bekväma och rymliga.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

döhäftigt med den orange!

2010-03-05 @ 16:37:58
Postat av: Teresia

Gud vad söta! Satsa på orange - den är klart häftigare. Kan vara för att färgen verkligen är iögonfallande och varm? Perfekt för sommaren. Jag fyndade ett par harembyxor till min lilla jänta faktiskt. Dem är ju så söta! På tal om annat så läste jag om din smärta ut i benen... Skönt att veta att det drabbar andra också. Jag har lika problem och när jag minst anar det känns det som att jag strecker mina ben och vill lägga mig ner och gråta. :P



Ha en fin dag på stan!

2010-03-05 @ 16:59:28
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0