bra natt!

tisdag 18/5 kl. 10.40

Det här är anledningen till varför jag kan uppdatera

Äntligen fick vi sova ut! Lillkillen var vaken nästan hela dagen igår fram till klockan elva. Vi badade honom och varvade sedan ner. Han sprattlade, simmade och plaskade och ville inte alls gå upp.


 Lite trött-gnäll blev det, men sen sov vi alla tre som en stock ;) Vaknade en gång för mat, sen klockan sex och sen klockan nio. Så skönt att sova!


Pappamys

Dagen erbjuder strålande väder! Om det håller i sig ska vi ta en promenix för att sedan gå på Julians första läkarbesök. Det blir väl lite utvecklingsbedömning och vägning o mätning. Vi har bettat, R, mami o jag på hur mycket han har växt. Såhär ser det ut:
För två veckor sedan: Vikt: 4630, längd: 57
Betting:
Jag: Vikt: 5000, längd: 58
R: Vikt: 4950, längd: 58,1
Mami: Vikt: 5050 längd: 59

Nu ska jag försöka hinna fixa mig lit snabbt innan lillkillen vaknar igen.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Haha. Den lille goe fisen! Så härligt att ni äntligen fick sova ut... :)

2010-05-18 @ 17:45:08
URL: http://hondenteresia.blogg.se/
Postat av: Lotti

Han är så gullig! Tycker verkligen om hans ögon, hans blick, den är speciell! :-)

2010-05-19 @ 06:34:10
URL: http://www.yoohh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0