bostadsdjungeln..

9/11 kl: 16:05

Idag har det varit en lugn dag. Lite risig från igår då jag kylde ner mig ganska rejält på väg hem från gymmet. Måste tänka på att klä mig bättre! Villiam har en dålig dag, svårt att sova.
I em kom hans gammelfarmor på besök med pedagogiska lekar (hon har varit förskolelärare). trevlig fika och lek.

Har suttit ett tag och kollat upp info på nätet angående huset vi ska titta på idag i Kävlinge. Vilken djungel det är! Har skrivit ner 20 snabba frågor typ. Det blir lite mer osäkert när man köper en bostadsrätt. Men det ska bli kul att åka iväg och titta.
Nu vaknade Villiam så jag får sluta! ciao


Kommentarer
Postat av: Madelene

Wiho så spännande :-D Får man första tjing för er lya när ni flyttar då? ;-) haha!

2010-11-09 @ 18:43:27
URL: http://madelenewyrtz.blogg.se/
Postat av: Teresia

Fan vad skoj med hus. :D Det är bra att du skriver upp frågor... annars blir det lätt att man inte minns dem alla när man väl är på plats. Kävlinge är fint!!

2010-11-09 @ 19:16:20
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0