05.00 nu är detta fjärde gången han vaknar...

foto0887 (MMS)

05.00 nu är detta fjärde gången han vaknar inatt o är jätte pigg. Jag kände det på mig o funderade på att vara vaken hela natten, värst att bli väckt. Han har inte sovit mer eller mindre på dagen så han kände nog bara för att störa sig inatt, o kissa ner min säng med.. Fast imorgon, då ska mami ta honom! Jag lever för det, o har gjort det i en vecka :p igårkväll storhandlade vi med mami, asmkt var billigt, libero för 45 kr o ryggbiff för 49 kr kg. Sen hem för att pyssla saker inför namngivningen. Är så otroligt slut just nu, men kan inte vara arg särskilt länge när man möts med skrattande joller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0