1/4 kl 16.00 grattis till pappa r som fyll...

img_0259 (MMS)

1/4 kl 16.00 grattis till pappa r som fyller år idag! Han fick varm choklad o paket i sängen i morse och nu står en blombukett o väntar på honom. Jag är supersjuk men behövde komma ut så vi pinnade ner i stan med Villiams morfar för att handla paket till honom. Hittade en massa fint! Jag blev oxå bortskämd med ett par röda converse, världens bästa pappa! Ikväll blire middag på tycho. Sen ska jag tillåta mig att vara sjuk imorgon o på söndag är det barnkalas! Måste berätta Villiams nya, han spelar på läpparna med fingrarna och kan göra hästen! Ni vet klappa sen slå på låren så det hörs som en häst. Som vi skrattar varje gång :) det har mormor lärt honom!


Kommentarer
Postat av: Teresia

Converse is tha shiit, som man skulle ha sagt om man varit fjurtåååånn. :P

2011-04-01 @ 17:15:39
URL: http://hondenteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0